بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
14:10
سه شنبه 20 تير 1396

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

تلگرام مخصوص ویندوز های  xp / 7 / 10 / 8 / vista

Telegram for desktop

Image result for ‫دانلود تلگرام برای کامپیوتر‬‎
در این پست از وبسایت اپلیکیشن98 نرم افزار محبوب تلگرام را برای کامپیوتر قرار داده ایم که دوستان میتوانند از طریق پی سی خود این برنامه رو اجرا کنند و بدون احتیارج به موبایل در این برنامه به چت کردن و اشتراک گذاری متن ها و فایل خود با دیگر دوستان خود در سرتاسر دنیا بپردازند شما دوستان عزیز میتوانید با تشکیل گروه دیگر دوستانتان را عضو کنید و به چت گروهی بپردازید که همراه با اکانات خاص خود میباشد و همچنین ربات های خود را نیز در گروه اد کنید تا از ویژگی های آن ها استفاده نمایید.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 693
امیر حسین پاشا
13:15
چهار شنبه 5 آذر 1393

امروزه سی دی های صوتی در جامعه کاربرد های بسیار زیادی دارند به طور مثال تمام خواننده های کشور آلبوم های خود را در قالب یک سی دی صوتی وارد بازار می کنند زیرا کیفیت موزیک ها در این نوع CD ها بسیار بالا می باشد و یا برخی از ظبط های ماشین فقط قادر به پخش موزیک های Track هستند و بسیاری کاربرد های دیگر. نرم افزار CD Rip Master مخصوص خارج کردن موزیک های موجود در یک سی دی صوتی ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید فایل های Track موجود در CD را در کامپیوتر خود کپی کنید. در واقع می توان این نرم افزار را نوعی Converter فایل های Track به فایل های MP3 و سایر فرمت های صوتی دانست.

دانلود با حجم ۷.۷ مگابایت

پسورد فایل: www.p30lux.com

تعداد بازدید از این مطلب: 1188
موضوعات مرتبط: نرم افزار فیلم و صوت , ,
بازدید : 1188
امیر حسین پاشا
13:14
چهار شنبه 5 آذر 1393

برخی از موزیک ها و فایلهای صوتی با استفاده از تکنولوژی DRM (‌ مدیریت حقوق دیجیتال ) مانع از کپی  و یا تبدیل به سایر فرمت ها می شوند که صد البته این عمل برای آن دسته از افرادی که با حق کپی رایت مخالف هستند (‌!) ناخوشایند است اما خوشبختانه با وجود نرم افزار Aimersoft Music Converter می تواند به سادگی آنها را دور زد . این نرم افزار قادر است تا با استفاده از فناوری خاص خود تمامی موزیک هایی که دارای DRM هستند بین فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3 ، AAC ، M4A ، WMA ، AC3 ، WAV ، OGG ، APE ، FLV ، FLAC ، AIFF ، MKA تبدیل کند . این نرم افزار  همچنین می تواند برای خروجی هایی که می گیرید تنظیمات بسیاری انجام دهد که انتخاب کانال های صوتی و بیت ریت جز آن ها می باشند . یکی از وجه تمایز های این برنامه با گونه های مشابه سرعت بالا در انجام پروسه تبدیل می باشد که در کنار حفظ بالاترین کیفت ، برای زمانتان نیز ارزش بسیاری قایل می گردد .

دانلود با حجم ۹.۹ مگابایت

 پسورد فایل : www.poyadownload.com

تعداد بازدید از این مطلب: 1171
موضوعات مرتبط: نرم افزار فیلم و صوت , ,
بازدید : 1171
امیر حسین پاشا
13:13
چهار شنبه 5 آذر 1393

Movie Maker نام نرم افزاری قدرتمند و عالی از شرکت ImTOO برای ساخت فیلم های ویدیویی می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توان فیلم های زیبا با کیفیت HD ساخت. تدوین ، برش ، صدا گذاری ، زیرنویس ، برخی از ویژگی های این نرم افزار عالی می باشد. پشتیبانی از کلیه فرمت های ویدیویی و صوتی یکی از نکات بسیار قوت این برنامه است. پشتیبانی از حالت CROP در این برنامه باعث می شود هر قسمت از تصویر را که خواستید حذف کنید. این برنامه دارای افکت های زیبایی برای قرار دادن بر روی فیلم ها می باشد بگونه ای که کار شما را بسیار زیبا و نمایشی می نماید.

دانلود با حجم ۲۸.۴ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com


موضوعات مرتبط: نرم افزار فیلم و صوت

تعداد بازدید از این مطلب: 1195
موضوعات مرتبط: نرم افزار فیلم و صوت , ,
بازدید : 1195
امیر حسین پاشا
13:12
چهار شنبه 5 آذر 1393

 

Tipard All Music Converter یک تبدیل کننده صوتی از شرکت tipard.com می باشد که قادر است اکثر فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید.

این نرم افزار قادر به تبدیل کردن فرمت هایی از جمله :
MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, MID, MIDI, WMA, M4A, RA, RAM, OGG به یکدیگر میباشد .

دانلود با حجم ۷.۶ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1644
موضوعات مرتبط: نرم افزار فیلم و صوت , ,
بازدید : 1644

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر